sobota, 13 września 2008

GP F1 - Monza

Długo czekałem na Grand Prix Włoch na torze Monza. To miał być mój typ tygodnia. Robert Kubica na miejscu 1-3 w kwalifikacjach. Niestety dla mnie kurs jest troszkę niższy niż przypuszczałem. Pewnie wszystko przez to, że Robert pojechał tak wspaniale w 2 treningu. Mimo wszystko według mnie warto. Czemu ? Powodów jest trzy. Po pierwsze dla Kubicy to GP jest niemal domowe. Wiadomo jak ważna dla niego jest Italia i jak ważny jest ten tor. On tutaj wspaniale jeździ, niemal bezbłędnie. Będzie to dla niego bardzo ważny wyścig, będzie bardzo zdeterminowany. BMW też to chyba rozumie, bo po raz pierwszy w tym sezonie postanowili poświęcić piątkowe treningi przygotowując się do kwalifikacji a nie do wyścigu. Spodziewam się dodatkowo, że Robert będzie miał najlżejszy samochód w kwalifikacjach. Kurs w betclic na zwycięstwo w qualu na Polaka był 15.0 ale ja decyduję się na pewniejszą wersję.

Robert Kubica m1-3 w kwalifikacjach @ 3.10
betclic
Typ normalny (5/10)

TYP NIETRAFIONY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz