piątek, 6 listopada 2009

NBA 6 listopada

#015 =>PHOENIX SUNS @ BOSTON CELTICS Under207 @ 1.980 pinnacle -250

Zwlekałem z tym typem, bo linia systematycznie wzrasta. Zapoczątkowano na 205 i byłem w szoku jak zobaczyłem tą linię. Boston to w tej chwili zdecydowanie najlepsza defensywa w NBA. Tracą 81.5 pkt na mecz. Owszem Suns grają szybką koszykówkę ale nie wierzę by byli w stanie przekroczyć 100 punktów. W zeszłym sezonie zdobyli 87 punktów, rok wcześniej 97 punktów. Ich największe strzelby jak Stoudemire czy Richardson co roku mają wielkie problemy gdy grają na przeciw Celtics.

#016 =>TORONTO RAPTORS @ NO HORNETS Raptors+5 @ 1.952 pinnacle 300/1000 +285.6

NOH jest w tej chwili w bardzo słabej formie. Wygrali ostatni mecz z Dallas ale większość ekspertów traktuje to w kategorii cudu, Mavs mieli najgorszy dzień strzelecki w tym sezonie (drugiego takiego mogą nie mieć). Hornets są uzależnieni od Chrisa Paula. Brakuje kogoś kto by troszkę rozerwał obronę przeciwnika. Raptors może zespołem wybitnym nie są ale w tym sezonie grają bardzo solidnie. Nowe wzmocnienia rzeczywiście okazały się dobrym uzupełnieniem składu. Na wyjazdach do tej pory bardzo słabo ale z ich potencjałem muszą kiedyś zacząc wygrywać, a dziś przeciwnik odpowiedni. Szanse oceniam na 50-50.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wysłałem do Ciebie email z propozycją czekam na odpowiedź. Pozdrawiam!

Prześlij komentarz