poniedziałek, 17 listopada 2008


SAN ANTONIO SPURS @ LOS ANGELES CLIPPERS

Przestałem wierzyć w Los Angeles Clippers. Jeszcze przed ostatnim meczem miałem nadzieję, że wróca w tym składzie (trener+zawodnicy) do dobrej formy ale obecnie ich przekreślam. Może to źle, bo może dziś wygrają ale ja zdecydowałem się zagrać na inny typ, mianowicie punkty zdobyte przez Spurs. LA Clippers nie grają żadnej, kompletnie żadnej obrony. Są najgorszą drużyną NBA pod względem zdobywanych punktów (89.9 PPG) ale co ważniejsze są na 27 miejscu w tabeli punktów zdobywanych przez rywali (103.8 PPG ) oraz na ostatnich miejscach wskaźników skuteczności rywali oraz co ciekawe popełniają również bardzo dużo fauli co pozwala przeciwnikom na wykonywanie sporej ilości rzutów wolnych. I według mnie to właśnie ten ostatni czynnik jest determinujący by zagrać na typ "powyżej 87.5 punkta zdobyte przez Spurs". Uważam bowiem, że grom ze swoich punktów Spurs zdobędą na linii FT. Jeśli dodamy do tego słabą obronę Clippers to nie widzę innej możliwości. Co prawda Spurs pod nieobecność Ginobiliego i Parkera nie mają zbyt dużej siły rażenia ale w dzisiejszym meczu nie powinni mieć problemów z linią 88 punktów. Z podobnie (źle) do LAC grającymi zespołami w obronie tj. NY Knicks i Sacramento zdobyli w zeszłym tygodniu 90 i 92 punkty i dziś spodziewam się podobnej zdobyczy punktowej.

Spurs powyżej 87.5 punktów @ 1.90

Typ normalny (5/10)

TYP NIETRAFIONY


Ach wszystko szło po mojej myśli do 41 minuty. Wtedy Spurs mieli już 81 punktów i przez następne ~6:40 rzucili ledwie 5 punktów, mieli nawet 5 minut bez zdobycia kosza ;/ Co więcej wszystko wskazywało już na dogrywkę ale w końcówce Mason zaskoczył wszystkich rzutem za 3 punkty. Pech ale co zrobić ...

2 komentarze:

Temoth pisze...

Niewiele zabrakło, ledwie 2 punkty. A końcowy wynik meczu jak z ligi polskiej :)

Anonimowy pisze...

Taaa a mieli już 81 na 7 minut przed końcem ;/ żal.pl

Prześlij komentarz