poniedziałek, 26 stycznia 2009

HOUSTON ROCKETS @ NEW YORK KNICKS



Przez ostatnie dni miałem troszkę problemów przez które nie mogłem podawać typów ale dziś wracam z nowymi typami. Na początek spotkanie Knicks - Rockets. Swego czasu to były bardzo prestiżowe pojedynki, teraz ich "wartość" nie jest taka duża ale bukmacherzy dziś robią według mnie duży błąd. Kurs na Rockets jest moim zdaniem sporo przesadzony. Ja wiem, że gracze z Teksasu grają nierówno i daleko im do optymalnej formy ale według mnie właśnie dziś a właściwie wczoraj byliśmy świadkami przełomu. Rockets ograli zeszłej nocy Pistons a do składu wrócił już Ron Artest i Tracy McGrady. Obydwaj w niezłym stylu. Dziś na dodatek wrócić ma Yao Ming. Wszyscy ci zawodnicy są wypoczęci i te parę meczów absencji może być jak na lekarstwo. Zresztą Rockets to najlepszy zespół w grach dzień po dniu, mają bilnas 9-4 ATS w takich meczach. Trzeba też pamiętać, że pojedynki Rockets - Knicks od paru lat są bardzo jednostronne. Dzisiejszy goście wygrali 8 osttatnich pojedynków, w tym ten ostatni który odbył się 10 stycznia różnicą aż 20 punktów ! Rockets wygrali 7 z ostatnich 9 pojedynków w tym miesiącu i po cichu łapią wysoką formę. W zeszłym sezonie też właśnie mniej więcej w styczniu śrubowali ligowe rekordy. To jest cecha zespołów Ricka Adelmana i po raz kolejny Rockets to pokazują. Moim zdaniem warto dziś grać na Rakiety.

Houston Rockets @ 1.80
Betgun
Typ normalny (5/10)

TYP NIETRAFIONY
Wynik: 98-104

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz