sobota, 17 stycznia 2009

SAN ANTONIO SPURS @ CHICAGO BULLS



Długo się zastanawiałem czy podać ten typ czy nie. Ostatecznie go przedstawię. Nie ukrywam, że jestem fanem trenera Grega Popovicha i wczoraj byłem w niemałym szoku gdy oglądałem wpadkę Spurs w meczu z Sixers. Ekipa z San Antonio kompletnie nic nie broniła, praktycznie nic nie zbierała a w ataku grała średnio i tylko dzięki Duncanowi skończyło się "tylko" na 87-109. Była to oczywiście najdotkliwsza porażka w tym sezonie (w ogóle od dobrych kilkunastu miesięcy) co jest o tyle dziwne, że Spurs grali w najsilniejszym składzie. Jest to jednak też dobry moment by odbić się od dna. Raz, że Spurs niezwykle rzadko przegrywają dwa mecze z rzędu, dwa że trener Popovich "poddał" się już w III kwarcie i ostatecznie w IV kwarcie ogrywał zmienników. Duncan, Parker czy Ginobili grali dość krótko i o zmęczeniu być nie może. O ile Sixers są dla zawodników z San Antonio od jakiegoś czasu niewygodnym rywalem to Bulls powinni "leżeć" gościom. Nie chodzi mi tu nawet o to, że Spurs wygrali ostatnie 3 mecze z Bulls, 8 z ostatnich 10 w ogóle czy jedyne spotkanie w tym sezonie (98-88) ale fakt, że Bulls nie mają żadnego post playera, nie są zbyt wielką siłą pod tablicami i co najważniejsze ich największy atut- Derrick Rose gra w bardzo podobnym stylu co Tony Parker, co może ułatwić jego krycie. W pierwszym meczu zawodnik nr. 1 tegorocznego draftu rzucił tylko 10 punktów. Wydaje mi się, że wszystkie te czynniki sprawiają że warto zagrać na zwycięstwo weteranów z Teksasu.

San Antonio Spurs - 3 @ 1.909
Pinnacle Sports
Typ normalny (5/10)

TYP TRAFIONY
Wynik: 102-97

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Tu Ins
Ten mecz to dla mnie klasyczny No-bet, prawdopodobieństwo 50/50.Mimo tego co napisałeś i co jest oczywiście prawdą to jednak jest to mecz dzień po dniu, a z takimi meczami to jest róznie, szczególnie jeśli naprzeciwko ma się tak nieprzewidywalną drużyną jak Bulls - którzy ograli u siebie takie drużyny jak Cleveland, Dallas czy Phoenix. Chociaż często zapożyczam od Ciebie typy to tym razem odpuszczam - ale życze powodzenia. Także typ na over PHI wydaje mi się czysto hazardowy.
Jak dla mnie znacznie pewniejsze wydaje się granie na under 195,5. Linia ustawiona wysoko jak na te drużyny. W ostatnich 4 meczach pomiędzy tymi drużynami padła o wiele niższa liczba pkt.
Pozdrawiam i pomyślnych typów.

Prześlij komentarz