piątek, 2 stycznia 2009

LOS ANGELES LAKERS - UTAH JAZZ


Przeglądając ofertę na dzisiejsze spotkania doznałem lekkiego szoku. Od razu w oko wpadł mi mecz Lakers - Jazz. Kompletnie nie rozumiem czym kierowali się bukmacherzy wystawiając takie kursy. Konkretnie chodzi mi o linię under/over. Popatrzmy bowiem na mecze h2h obu zespołów w ostatnim czasie :



Myślę sobie kontuzje. Nie ! Oba zespoły przystąpią do tego meczu praktycznie w pełnym składzie. W Jazz zabraknie tylko Carlosa Boozera ale do tego już można się przyzwyczaić. Po kontuzji wrócić ma za to Paul Millsapp, który właśnie zastępuje CB. Lakers tylko bez Jordana Farmara. Lakers u siebie rzucają 109.4 punktów na mecz. Jazz na wyjazdach 100. Bukmacherzy najprawdopodobniej kierują się faktem, że Jazz w ostatnim czasie bardziej skupiają się na obronie ale w takim meczu linia jest wystawiona za nisko. Obydwa zespoły bardzo dobrze grają w ataku, mają mentalność ofensywną. Bronią ... przeciętnie. Lakers zaliczyli 18 overów na ostatnich 22 meczów, Jazz też drużyna overowa. W ostatnich 10 meczach h2h bilans overów wynosi7-3. Dlatego jestem za overem również w tym meczu. Spodziewam się wyniku w granicach 215-220 punktów.

Powyżej 206.5 punktów @ 1.877
Pinnacle Sports
Typ normalny (5/10)

TYP TRAFIONY
Wynik: 113-100

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Witam i pozdrawiam pożyczylem sobie dwa typy dziś i bardzo cieszę się że weszły :]( chociaż obniżyłem w obu przypadkach wynik o 2pkt ). Gratuluję analizy

Prześlij komentarz