środa, 31 grudnia 2008

Podsumowanie Grudnia

Grudzień w moim wykonaniu był bardzo słaby. Niestety nie miałem tyle czasu co zazwyczaj, by analizować mecze i efekt był widoczny. Ostatecznie miesiąc zakończyłem z bilansem 10W-7L i z yieldem niespełna 10 %. Słabo ale cieszę się, że udało się uzyskać jakikolwiek zysk. Jeśli to był słaby miesiąc a i tak udało się wypracować zysk to nie jest źle ;-) W połowie grudnia byliśmy bowiem na wielkim minusie. Miesiąc zakończyłem jednak w niezłym stylu, serią 5W (gdyby nie pech w meczu Houston to byłoby 7W) i wygranym typem roku. W styczniu mam zamiar kontynuować dobrą passę. A okazja ku temu będzie już dziś, bo jest aż 15 meczów w NBA. Wstępnie w oko wpadło mi aż 7 typów(!) i myślę, że dziś nie skończy się na 1 typie ;-) Zapraszam późnym popołudniem/wieczorem po typki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz