sobota, 6 grudnia 2008

Mikołajki w NBA - bez prezentów

Wciąż nie mogę dojść do siebie po wczorajszym nokdaunie jaki sprezentowali mi gracze Clippers. Powiem szczerze, że po tym meczu nieco odechciało mi się typowania. Bo nawet najlepsza analiza jest bezwartościowa jak zawodnicy przechodzą obok meczu. Do tego brak czasu sprawił, że nie byłem w stanie przyjrzeć się bliżej meczom tak jak zazwyczaj. A na pierwszy rzut oka jakoś nie widzę dzisiaj nic ciekawego do grania w NBA. Może lepiej odpocząć sobie 1 dzień niż grać na siłę? Chyba tak. I tak zrobię. Typów więc dziś nie będzie choć w komentarzach przedstawię wam moje notatki jakie sobie wypisałem podczas pobieżnej analizy dzisiejszych meczów, a właściwie wstępów do typów ;-) Nie będę ukrywał że chciałem zagrać na overy w tych meczach, no i jeszcze Dallas ewentualnie. A późnym wieczorem być może "prezent" z NFL.

3 komentarze:

jacques pisze...

Suns grają kompletnie bez obrony. Tracili ostatnio po 112,104,117,107,102 punktów. Są jednak podczas serii 4L co jest rzeczą niebywałą. Nawet jeśli grają beznadziejnie w defensywie. Wszyscy zawodnicy przecież są zdrowi. Naturalną sprawą będzie więc dziś wygrana. A Suns jak wygrywa na własnym parkiecie to rzucało po 102,104,107,107 punktów. Jazz z kolei jak przegrywają tracą 119,105,104,95,107. Można więc przyjąc jako pewnik, że Suns rzucą ponad 100 punktów.

02/09/08 NO 112 - MEM 99

12/26/07 MEM 98 - NO 116

12/07/07 NO 118 - MEM 116 (OT)

11/16/07 MEM 118 - NO 120 (OT)


Tak kończyły się wszystkie mecze między tymi zespołami w zeszłym sezonie. Od tego czasu niewiele się zmieniło. Obydwa zespoły nie są mistrzami defensywy. Zwłaszcza jeśli chodzi o Grizzlies, którzy tracą mnóstwo punktów. O ile na początku sezonu wyglądało to nawet jeszcze nieźle to liczba punktów traconych przez ten zespół od około trzeciego tygodnia rozgrywek wygląda słabiutko. Wczoraj stracili z Clippers 81 ale wcześniej 105,111,109,117,94,103 itd.

Anonimowy pisze...

Jacques to jak bedzie ten prezent w postaci NFL??

Anonimowy pisze...

Nie wiem, nie dostałem na dziś żadnej informacji. Może jutro coś będzie

Prześlij komentarz