środa, 24 grudnia 2008

WESOŁYCH ŚWIĄT



Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
życzę Wam wszystkich marzeń spełnienia
Smacznego karpika,
tłustego śledzika,
barszczyku czerwonego,
a pod choinką prezentu pięknego.
Samych trafionych typów,
i jak największej ilości wypłat od buków.
Dużo szczęścia, zdrowia i radości
życzy Jacques

Wczoraj trochę pechowy dzień. Z 5 underów jakie grałem tylko jeden, ten najpewniejszy nie wszedł. A to też tylko dzięki świetnej skuteczności obu zespołów. W pierwszej połowie ponad 50 % z gry i za 3 !!! Do tego oba zespoły rzucały prawie bezbłędnie na linii rzutów wolnych. Prawie 90 % każda ! Niebywały mecz. W drugiej połowie zespoły zaczęły wreszcie grać "normalnie". Miałem jeszcze nadzieje ale ostatecznie zabrakło trzech punktów. Szkoda, że trafiłem ponownie na taki "dziwny" mecz. Widocznie po lepszym i szczęsliwym okresie (listopad) musi przejść ten słabszy i bardziej pechowy. Tym bardziej dziękuje wszystkim którzy mimo mojej przeciętnej skuteczności ciągle zaglądają na mojego bloga i wierzą w moje typy ;-) Przedwczoraj było nawet najwięcej "widzów" w historii bloga. Ze swej strony mogę tylko Was zapewnić, że zrobię wszystko by po Świętach sprawić Wam jeszcze jakiś prezent ;-)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jacques co myslisz o underze Orlando oraz zwyciestwach orlando phoenix i lakersów ??? chyba ze masz inne propozycje

Matriks pisze...

Osobiście doradzałbym Ci odpuszczenie meczu PHX i z czystym sercem postawiłbym 2 single na Orlando -5 i Boston +2 - wiem, że robią się z tego powoli masówki, ale NOH bez Stojakovica, a Boston myślę, że za wszelką cenę będzie bronił swojego streaka 20W ;)

Prześlij komentarz