poniedziałek, 29 grudnia 2008

ATLANTA HAWKS - DENVER NUGGETS

Dziś rano typem dnia wydawało mi się Orlando. Kurs był wtedy zachęcający. Teraz spadł do 1.6-1.7 co jest nieakceptowalne gdy spotkanie odbywa się w Detroit. Bukmacherzy szaleją, bo status Richarda Hamiltona zmienia się co parę godzin. Raz ma zagrać, raz nie. Mam nadzieję, że niedługo pojawią się jakieś informację, że zagra to kurs może trochę choć wzrośnie. Jako, że w oko wpadły mi dwa typy to zdecyduje się zagrać to drugie.

Atlanta Hawks - Denver Nuggets to będzie drugi szlagier dzisiejszej nocy. Obydwa zespoły mają podobny bilans (20-11 i 19-10) co daje nadzieje na wyrównany mecz. Co ciekawe zarówno Hawks jak i Nuggets rozegrali ostatnio szalone mecze. Wczoraj Denver gościło w Nowym Jorku i jak można się było spodziewać wygrało w strzelaninie w MSG 117-110. Dzień wcześniej w jeszcze bardziej "dzikim" meczu Hawks ograli na własnym parkiecie Bulls 129-117. O ile fakt, że w NY padł wysoki over nikogo dziwić nie może, wszak Knicks kompletnie nic nie bronią (tego dnia szczególnie) to "shoutout" w Philips Arena był olbrzymim zaskoczeniem. Jak już jednak wspomniałem to był szalony mecz. Byki bez Luola Denga nic nie bronili natomiast mieli dzień konia zza lini 3 punktów (12/20 60 % !!!) . Zresztą obydwa zespoły grały na fantastycznej skuteczności około 55 %. Głównie dlatego wynik był tak wysoki. Dziś wydaje mi się więc naturalną sprawą, że obydwa zespoły skupią się bardziej na obronie. A że potrafią to robić nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Denver to 4 drużyna pod względem skuteczności rywali (43.34 %) aAtlanta 8. Co więcej Hawks tracą tylko nieco ponad 93 punkty na mecz we własnej hali. Ale to tylko liczby. Mnie do zagrania na under przekonuje fakt, że Hawks mają bardzo atletycznych wysokich graczy, którzy nie dopuszczą na zdobywanie łatwych punktów spod samego kosza. Nie zdobędą więc w ten sposób 64 punktów, co miało miejsce wczoraj w NY. Łatwo też nie będzie miał Carmelo Anthony, którego pilnować będzie Josh Smith. Hawks to bardzo underowa drużyna na swoim terenie. Jestem przekonany, że dziś nie będą "podkręcać" tempa bo to napewno nie zda egzaminu z Nuggets. Goście też bardzo się poprawili w obronie i sądzę, że dziś nie padnie więcej niż 200 punktów.

Poniżej 200.5 punktów @ 1.91
Betgun
Typ normalny (5/10)

TYP TRAFIONY
Wynik: 109-91

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Na betwin Totals było <199.5. Moje pechowe obstawienie ;/ Czasem bywa. ;)

Anonimowy pisze...

no w betssonie dokladnie to samo=/

Prześlij komentarz