piątek, 19 grudnia 2008

Dubel na piątek

Dzisiejsze gry mi za bardzo nie podchodzą. Mam wrażenie, że to może być dzień underdogów i sam gram sobie systemem na porażki faworytów. Jedynie dwa mecze z niższym kursem (Toronto, NYK) mi pasują i zagram je sobie w dubelku. Knicks bardzo mi się podobają ostatnio. Grają naprawdę dobrze. Co prawda przegrali dwa ostatnie mecze z Lakers i Suns ale przez większość czasu mecz był w okolicach remisu. Ale są też inne powody które skłaniają mnie do gry na NYK. Bucks bardzo przeciętnie grają na wyjazdach. A gdy rywal zdobywa powyżej 100 punktów (czego spodziewam się po nowojorczykach dzisiaj) to Kozły przegrywają takie mecze. Co więcej ostatni mecz nowojorczycy zagrali w MSG 12 dni temu !!! W tym roku oba zespoły spoktały się już 2-krotnie ale mecze te nie oddają praktycznie nic, bo raz że było to przed trade'm Harringtona a dwa w NYK była plaga kontuzji. Co do Toronto to nie ma się co rozpisywać. Mimo słabej gry to zespół wciąż o półkę wyżej niż Thunder i nie wierzę by tego meczu nie wygrali, bo to byłaby już prawdziwa kompromitacja tego zespołu. Niemniej szczerze powiem nie warto inwestować wielkich pieniędzy na te spotkania bo ani Knicks ani Raptors nie są zespołami które grają równo i lubią sprawiać, nie zawsze przyjemne niespodzianki ... Dlatego stawka normalna.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Takie pytanko - co sądzisz o typie na Indianę -2,5? :)

Prześlij komentarz