piątek, 12 grudnia 2008

Nieciekawy piątek

Handicapy na dzisiejsze spotkania nie bardzo mi podchodzą. Tylko jeden mi ewentualnie pasuje ale muszę poczekać do ogłoszenia pewnych informacji odnośnie kontuzji i absencji. Póki co bardzo mocno w oko wpadły mi zakłady ... na indywidualne zdobycze punktowe. Vince Carter zawsze przeciwko gra z podwojoną ambicją. W tym sezonie zdobył 39 punktów w Toronto, w całej karierze jego średnia punktowa przeciwko Raptors wynosi ~ 25 ppg. A linia to tylko 21. Drugi typ to Yao Ming. Chińczyk to lider Rockets, wszystkie akcje przechodzą przez niego. A dziś gra przeciwko Warriors czyli zero obrony podkoszowych strzelców rywali. Linia 21.5 jak najbardziej godna polecania. Wszak Yao w ostatnich dwóch meczach przeciwko GSW 33 i 36 punktów. I na koniec Dwight Howard. Tutaj linia to tylko 20 a sytuacja podobna jak z Mingiem. Suns bez Shaqa to zero rywala dla olbrzyma z Florydy. Chcecie wiedzieć ile punktów zdobywał ostatnio przeciwko Suns ? 30 i 33 ... Za takie zakłady uwielbiam polskich bukmacherów naziemnych ;-)

Edycja

Przejrzałem jeszcze raz statystyki i ... powstrzymam się od grania. Zagrałem sobie tylko właśnie na zawodników w systemie. Chcę odwrócić złą kartę, więc nie może być mowy o jakimś graniu bez przekonania. W weekend będzie sporo typów, bo mam zamiar zaatakować nie tylko NBA ale również NFL i przede wszystkim piłkę nożną. Zapraszam.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jacques - no więc napisz tutaj jeszcze jaki mecz wpadł Ci w oko. I jeszcze najlepiej wieczorem wszystkie typy jakie polecasz jeszcze raz.

Pozdrowienia

Anonimowy pisze...

PS. To jeszcze raz ja. Teraz po spojrzeniu na ofertę i już wcześniejszym analizowaniu bardzo ciekawo wygląda mi dubel:
Cleveland Cavaliers - Philadelphia 76ers Handicap ( 0 : 10 ) : 1
Golden State Warriors - Houston Rockets Handicap ( 3 : 0 ) : 2
Rockets moim zdaniem wygrają a o pokrycie handicapu 3:0 też nie powinno byc trudno. Przewiduje wygraną w granicach 10 pkt. Clevs co prawda mają już bardzo długą passę ale nie sądzę by przegrali dziś we własnej hali. Dlatego też myślę że jeśli wygrają zrobią to w swoim stylu czyli ponad 10 punktową przewagą. Jak myślisz warto inwestowac w taki dubel ?

Anonimowy pisze...

Jacques powiedz z jakiego buka korzystasz? Z pinnacle jesli chodzi o granie punkty na koszykarzy ? jakiego polecasz z najbogatsza oferta na koszykowke?

jacques pisze...

Jak NBA to tylko bukmacher polecany przeze mnie na dole strony hehe :D Nie no seryjnie, nie jesteś pierwszym który mnie pyta. Na mejla już wielu osób tłumaczyłem czemu w Pinku się najbardziej opłaca. Po prostu kursy mają tam nieziemskie i nie biorą prowizji na handicapy ...

Anonimowy pisze...

wiesz zarejestrowalem sie na PInacle i nie moge nigdzie znalezc oferty na indywidualne zdobycze punktowe:( powiedz jakie handi chciales ewentualnie grac?

jacques pisze...

A no jeśli chodzi o indywidualne zdobycze to na Pinnaclu nie ma niestety. Najlepsze do tego są fortuna, betway i betgun imo. Chciałem grać ewentualnie Orlando, Pistons, Celtics, Hawks, Raptors ;-)

Anonimowy pisze...

Jacques dzieki wielkie za info pozdraiam i zycze uanych typow :)

Anonimowy pisze...

To teraz jeszcze pytanie odemnie. Jacques - zagrałem na noc za stawkę mniej więcej 7/10 aż 3 mecze. Wydaje mi się że są to bardzo pewne spotkania ale szansa na Win na pewno jest. Mecze to Cavaliers, Celtics i Rockets. Jak myślisz coś z tego będzie ? Może zaproponujesz coś na ako około 4 jeszcze na noc ?

Anonimowy pisze...

Celtics na podbicie jak najbardziej. Co prawda rywal b.mocny i długa passa Celtów ale nie sądzę by zakończyli ją teraz. Rockets ? Wydaje mi się, że wykorzystają przewagę wzrostu, zwłaszcza Yayo i powinni wygrać, choć ich ostatnia forma przeciętna. Cavs to samo jak Cetlics. IMO powinno wejść, choć to piątek i różne niespodzianki się zdarzają, choć w tym wypadku wątpliwe ;-)

Anonimowy pisze...

To mam nadzieję bo zagrałem (jak na mnie) wysoką stawkę przy tym zestawieniu. Może jeszcze coś polecisz czy to wystarczy ... ?

Anonimowy pisze...

No i Cavaliers, Boston i Huston pięknie weszły . Dzisiaj licze na jakiś dobry typek z twojej strony ;-)

Anonimowy pisze...

Jacques przyznam ze dawno nie mielismy tak dobrego piatku. Wszytskie handi poza Detroit ladnie weszly wiec gratuluje nosa. Ogladalem Netsow i Co carter zrobil to przechodzi ludzkie pojecie chyba najgorszy mecz w karierze zero z gry jedynie 3 punkty z wolnych. Yao i Howard tez nie wyszli poz progi troszke braklo choc wysoka skutecznosc. Ale wielkie dzieki a sugestie odnosnie handi na Orlano, Atlante, Celtow, Toronto. Zagralem w systemie Celtow, Toronto, Orlando i jeszczez z NHL Boston Bruins i naprawde ladnie wyszlo. Wielkie dzieki jeszczez raz :) pozdo

Prześlij komentarz