wtorek, 16 grudnia 2008


NY KNICKS @ LA LAKERS

Mecz drużyn z dwóch największych miast USA to zawsze spotkanie prestiżowe i z podtekstami. W tym roku wreszcie różnica klas między tymi ekipami nie jest tak kolosalna, więc należy się spodziewać ciekawego meczu. Oczywiście Lakers to wciąż jedna z najlepszych drużyn NBA, podczas gdy Knicks dopiero walczą o miejsca w PO na Wschodzie ale Knicks nie są już chłopcami do bicia. Co ciekawe w poprzednich latach mimo że NYK byli na samym dnie NBA to z Lakersami wypadali bardzo pozytywnie. Wygrali oba pojedynki w sezonie 2006/07 a w 07/08 oba przegrali ale niewielką różnicą punktów. Lakers mimo, że mogą się pochwalić rewelacyjnym bilansem 20-3 niezbyt imponują swoją grą. Wśród ekspertów słychać więcej narzekań niż pochwał.Co prawda wciąż wygrywają regularnie ale pozwalają rywalom na bardzo dużo w ataku i spotkania rozstrzygają na swoją korzyść niewielką różnicą punktową. Dlatego dziwię się, że handicap na NYK wynosi aż 13,5 punktów. LAL są obecnie zmorą bukmacherów. Na ostatnie 10 meczów tylko dwa razy przekroczyli handicap ale nie był on aż tak duży jak dzisiaj. Knicks z kolei prezentują się co raz lepiej, a grając w pełnym składzie tj. z Nate'm Robinsonem, Jared'em Jeffriesem i Timem Thomasem wchodzącymi z ławki wyglądają wręcz bardzo dobrze. Lakers pewnie i wygrają dzisiejszy mecz. Mimo wszystko wciąż mają olbrzymi potencjał ale nie sądzę by wygrali to spotkanie aż tak wysoko. NYK potrafią i lubią grać przeciwko takim zespołom jak Lakers. Spodziewam się wyniku w granicach 115-105 więc pobieram handicap na Knicks. Naprawdę gra NYK mi się bardzo podoba i liczę, że dziś powalczą z faworyzowanymi Lakersami.

New York Knicks + 13.5 @ 1.952
Pinnacle Sports
Typ normalny (5/10)

TYP TRAFIONY
Wynik: 116-114

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Witam. Sam mam ten typek pograny, więc mam szczerą nadzieję, że wejdzie i to bez najmniejszego problemu ;)

Ale oczywiscie chciałbym zasięnąć rady na temat takich typów jak Sacramento +12, LAC -4,5, NOH -6,5 i Denver +3 ;)

Jak byś to ocenił?

Anonimowy pisze...

Jacques a co sadzisz o takim zestawieniu???Bobcast - Chicago 1->Bob +2
Houston - Denwer 2->Den +3
Memphis - NOH 2
co odradzasz wyrzucic?
pozdro i z gory dzieki:)

Unknown pisze...

Powiem Ci tak :D (bo sam gram i mam zamiar grać)

Charlotte +2 - jak najbardziej :)
Denver +3 - patrząc na szpital w Houston - strasznie mi się ten typek podob, gorzej, że grają dzień po dniu tak samo jak charlotte
NOH - tutaj tłucze mnie ujemne handi, ale z Toronto szło mi czerstwo i boję się, że Memphies może zaskoczyć dzisiaj i będzie to jedyna większa niespodzianka - nie wiem czemu...

jacques pisze...

Anonimy podpisz się następnym razem ;-)

Denver to dla mnie zagadka. Stać ich na zwycięstwo ale Houston u siebie to trudny przeciwnik. Dla mnie no bet tak samo jak Bobcats. Hornets natomiast powinni bez trudu wygrać. Tak mi się wydaje.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Ok Jacques od dzisiaj anonimowy znika :) greed1983 mam nadzieje bedzie bardziej czytelnie :) pozdro i dzieki za wytyczne :)

Unknown pisze...

To takie ostatnie pytanko - dubel Hornets + LAC byś polecił? Pytam, bo chcę znaleźć dziś w nocy jeden solidny typ do zagrania ;)

Unknown pisze...

Gratulacje, bo o ile sam wcześniej już znalazłem ten typ, to tyle miałeś rację - tak zaciętego pojedynku i tak niskiej różnicy puktów w wykoaniu LAL się nie spodziewałem :D

Oby więcej takich trafnych typków i wysokich wygranych życzę :)

Anonimowy pisze...

Żałuję jedynie, że nie dałem handicap dodatkowy +8 za 3.00 tak jak na forum ;-)

Unknown pisze...

Po meczu zawsze łatwo jest tak pisać :) Pomyśl, że wczoraj Nicks z PHX przegrali właśnie 8 pkt ;)

Prześlij komentarz