poniedziałek, 1 grudnia 2008

Podsumowanie

W listopadze yield wyniósł nieco ponad 20 % a bilans typów wyniósł 23-14. Byłoby zdecydowanie lepiej gdybym wczoraj nie posłuchał mojego kolegi i nie decydował się grać na Pistons. Bywa, choć szkoda że passa nie została przedłużona do 11 trafionych typów z rzędu. Tak czy siak lekka zmiana systemu gry po 20 listopada dała niesamowite efekty i dalej będę się tego trzymał. Dość powiedzieć, że przed 20 listopada bilans typów miałem ujemny. Oprócz zwykłych typów zakończyłem szczęśliwie trzy progresje WYSOKI KURS co dało też trochę zysku. W grudniu mam zamiar podać około 25-30 typów, nie więcej. Chciałbym natomiast by skuteczność była jeszcze wyższa. Zapraszam do odwiedzin.

1 komentarz:

Temoth pisze...

Zaglądam tutaj codziennie, ponieważ blog jest prowadzony wzorowo. Nie typujesz na siłę i byle co, lecz Twoje typy są przemyślane kilkukrotnie nim zdecydujesz się je nam pokazać. Poprzedni miesiąc był dla Ciebie udany, wyciągnąłeś już wnioski i jesteś gotowy do lepszej gry. Jestem pełen podziwu. Pozdrowienia i pozostaje mi życzyć sukcesu.

Prześlij komentarz