czwartek, 11 grudnia 2008

Przerwa do piątku

Nie ma co ściemniać, jest jak każdy widzi. Passa 4L to nie jest najprzyjemniejszy widok. Dopadł mnie lekki kryzys, dlatego postanowiłem że zrobię sobie jeden dzień przerwy. Mam bowiem ewidentny problem z wyborem najpewniejszego spotkania. Sam gram od poniedziałku systemami, bo moje mecze dnia zazwyczaj nie wchodzą ;-) Czasem tak bywa, trzeba to przeczekać. Wracam w piątek z mam nadzieję trafionymi typami. Co do wczorajszego meczu to aż żal było to oglądać. Przez III kwarty było ok, mecz był na styku ale IV kwarta to popis bezradności Bucks. Niestety trafiłem na kolejny mecz w którym jeden zespół odpuszcza, pewnie ze zmęczenia przedwczorajszym meczem. Fakt, że Warriors wygrali walkę na tablicach najlepiej o tym świadczy ...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

kto według Was wygra Utah Jazz czy Portland Trail Blazers ?

Anonimowy pisze...

Ja bym stawiał na Utah ;-)

Prześlij komentarz